Reklamacije
Ukoliko ste robu kupili u internet prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi ili ulubljena) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +381 60 6030 699. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg računa-otpremnice
- Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem besplatnog broja telefona +381 60 6030 699.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na podnetu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je do 14 dana od trenutka podnošenja iste.
– Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Goran Zdravković PR Trgovinska radnja GO RUN, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.